Strictly Money Limited tillkännager lanseringen av sin nya webbplats och rebrand
Strictly Money Limited tillkännager lanseringen av sin nya webbplats och rebrand
Strictly Money Limited meddelar att det har lanserat en ny visuell identitet med webbplatsnärvaro att matcha.
Strictly Moneys produktutvecklingsforskning visar att mobilanvändningen ökar, både som en utbredd trend och specifikt inom finansiell plattformssektor. Strictly Money-webbplatsen är byggd med bästa praxis för responsiv webbdesign så att webbplatsen enkelt kan ses på alla enheter, inklusive datorer, surfplattor och mobiler. Utvecklingen tog tre veckor att slutföra.
Strictly Moneys digitala utvecklingspartner är Kalifornienbaserade NXT Generation LLC. NXT Generation ger erfarenhet av digital marknadsföring, webbutveckling och marknadsföringsstrategier som genererar resultat. NXT Generation utnyttjar beprövad affärsstrategi, innovativ teknik och kreativa lösningar för att stärka varumärken, leverera ROI och förbättra synligheten över hela webben.
Om Strictly Money
Det Londonbaserade Fintech-bolaget Strictly Money Limited grundades 2013 och har sedan dess berett vägen för nydanande betalningslösningar och innovation inom kapitalförvaltning. Betydande FoU-kapital har tillhandahållits av intressenter och företaget är nu redo att lansera en ny app som kopplar samman betalkort med högpresterande finansiella produkter. Denna nisch är unik och kommer att revolutionera marknaden för framtidens betalkort för de entreprenörer som önskar högre förräntning för sina förvärvade pengar.
Senare i år kommer Strictly Money att lansera sina första betalkort på den svenska och brittiska marknaden. Ledningen förbereder för bolaget att inleda en ansökan för att påbörja en notering på en europeisk reglerad börsmarknad. Aktierna kommer att handlas i Storbritannien och Sverige.
För ytterligare information, vänligen kontakta:
T: +44
E: pr@getstrictlymoney.com